Artykuły

Home / Artykuły / Usprawnij pracę działu sprzedaży dzięki Resco Mobile Sales

Usprawnij pracę działu sprzedaży dzięki Resco Mobile Sales

Resco Mobile Sales to mobilna aplikacja CRM  usprawniająca zarządzanie procesem sprzedaży na wszystkich jego etapach. Jest to rozwiązanie przeznaczone nie tylko dla przedstawicieli handlowych, ale także pracowników sektora obsługi klienta i menadżerów sprzedaży różnego szczebla.
Podstawowym zadaniem aplikacji jest zwiększenie efektywności handlowców poprzez znaczące ograniczenie zadań administracyjnych i dostarczanie wartości w czasie, który normalnie byłby zmarnowany, np. podczas podróży lub oczekiwania na spotkania. Dzięki temu handlowcy mogą skupić się na tym, w czym są najlepsi, czyli na sprzedaży.
Resco Mobile Sales to aplikacja mobilna CRM, dodatkowo wyposażona w wygodne narzędzie Woodford umożliwiające zarządzenie i jej customizację. W łatwy sposób można ją zintegrować z Resco Cloud lub wybranym systemem CRM, lub ERP np. Microsoft Dynamics 365, lub SalesForce. Ponadto istnieje możliwość rozbudowywania aplikacji za pomocą programowania w JavaScript.

Co charakteryzuje Resco Mobile Sales?

Resco Mobile Sales dostarcza użytkownikowi ponad 100 funkcji, dzięki czemu ma on pełną kontrolę nad całym procesem sprzedaży w zasięgu ręki: zarządzanie leadami, kontami i kontaktami oraz możliwość zarządzania relacjami, umowami, ofertami na różnych etapach, począwszy od szansy sprzedaży, poprzez dokonane zamówienia, a kończąc na etapie faktury – przy zachowaniu logiki biznesowej i porządku procesu sprzedażowego.

Jakie są najważniejsze funkcje Mobile CRM?

Zarządzanie relacjami z klientami i obsługa zamówień

Szanse sprzedażowe, oferty, zamówienia i faktury

Ta funkcjonalność umożliwia zarządzanie klientami na różnych etapach relacji:

  • konwertowanie szans sprzedażowych na wygrane lub zamknięte,
  • określanie statusu oferty od momentu jej złożenia do zamknięcia lub wygrania,
  • pobranie produktów określonych w szansie sprzedażowej do wersji roboczej oferty, zamówienia lub faktury,
  • ustawienie odpowiedniego statusu dla zamówienia lub faktury (kompletna, częściowa lub anulowana).

Klienci, kontakty i leady

Dzięki tej funkcjonalności można:

  • dodawać nowe rekordy, edytować je i usuwać,
  • przejść do widoku mapy, aby wyświetlić lokalizację poszczególnych kontaktów,
  • przeglądać powiązane, odpowiednio posortowane pola (informacje, lokalizacja, kontakty, oferty, zamówienia, faktury, aktywności i notatki),
  • kwalifikować lub dyskwalifikować potencjalnych klientów, jako utraconych lub pozyskanych.

Więcej informacji na krótkim wideo:

Produkty

Umożliwia nieustanny wgląd we wszystkie produkty – dostęp do takich informacji, jak nazwa produktu, ID, rodzaj, cena oraz dostępna ilość. Za pomocą aplikacji można również skanować kody kreskowe produktów, aby dodać je do zamówienia. Wystarczy kliknąć symbol kodu kreskowego.

Wyszukiwanie i filtrowanie rekordów

Możliwe jest również proste i intuicyjne wyszukiwanie rekordów w aplikacji za pomocą paska wyszukiwania u góry każdego widoku. Następnie można je przefiltrować w taki sposób, aby zobaczyć tylko te, które zgadzają się z określonymi wytycznymi. Opcja filtrowania dostępna jest np. dla kalendarza i działa według typu, widoku, terminu (np. realizacji zamówienia) i nie tylko.

Kontakt z klientem, wyznaczanie tras i zarządzanie aktywnościami

Wysyłanie e-maili i wykonywanie połączeń telefonicznych

Bezpośrednio z poziomu aplikacji można zadzwonić lub wysłać wiadomość e-mail do konkretnego rekordu w systemie.

Aktywności

Resco Mobile CRM umożliwia dodawanie takich aktywności, jak planowane spotkania, odnotowywać wysłane e-maile, rozmowy telefoniczne, wizyty w terenie lub zadania.

Kalendarz

Kalendarz daje dostęp do różnych widoków (Dzień Tydzień/Miesiąc) i umożliwia planowanie zadań oraz spotkania.
Obejrzyj krótkie wideo, aby zobaczyć w jaki sposób działa kalendarz:

Mapa i planowanie tras

Interaktywna mapa pokazuje lokalizacje klientów, leadów lub jakichkolwiek innych określonych indywidualnie podmiotów/obiektów określonych przez użytkownika.
Z poziomu aplikacji można wybrać poszczególny rekord na mapie, a następnie go przybliżyć lub wyedytować. Możliwe jest również wyznaczenie trasy do klienta lub klientów.
Więcej informacji na krótkim filmiku:

Załączanie notatek, zdjęć, podpisów i dokumentów notatki

Możliwe jest również tworzenie notatek np. na temat klienta, zamówienia itp. Można do nich dodawać różne załączniki np. zdjęcie, wideo, podpis lub dowolny rodzaj dokumentu (plik pdf, dokument Word, pliki html etc.).

Praca z danymi, integracja i konfiguracja

Praca online vs. offline

W trybie online użytkownik jest bezpośrednio połączony z systemem docelowymi z nieograniczonym dostępem do danych w czasie rzeczywistym. Aplikacja może również przechowywać dane w urządzeniu mobilnym.
Dzięki temu w trybie offline użytkownik nadal może pracować na danych, nawet jeżeli nie ma połączenia z Internetem. Możliwe jest również wprowadzanie zmian (utworzenie nowego konta, edycja zamówień itp.), zostaną one odzwierciedlone w systemie docelowym po następnej synchronizacji aplikacji.
Obejrzyj krótkie wideo, aby dowiedzieć się więcej na ten temat:

Dashboard

Z poziomu widoku dashboardu użytkownik może znaleźć wszystkie przydatne informacje w jednym miejscu. Można go dostosować dodając własne widoki – mogą się na nim wyświetlać leady, szansy sprzedażowe, wydarzenia, spotkania, zadania i wiele innych. Dostępna jest również możliwość dostosowania sposobu ich wyświetlania, jako listę lub wykres.
Można wybrać różne rodzaje wykresu: kołowy, kolumnowy, słupkowy, lejkowy czy pierścieniowy.
Więcej informacji na krótkim filmiku:

Synchronizacja

Umożliwia zsynchronizowanie urządzenia mobilnego z systemem docelowym takim, jak np. Microsoft Dynamics 365 lub SalesForce.
Do wyboru są dwa tryby synchronizacji:

  • OAuth2 – dodatkowo zabezpieczony tryb, dostępny w przypadku Microsoft Dynamics 365 oraz nowszych wersji Salesforce,
  • Standardowy użytkownik – przeznaczony przede wszystkim dla użytkowników korzystających ze starszej wersji Microsoft Dynamics CRM lub Resco CRM w wersji on-premise.

Konfiguracja

W sekcji Konfiguracja można zmieniać funkcje i elementy wyświetlane w aplikacji. Na przykład wybrać jeden z 16 dostępnych języków, ustawić maksymalny rozmiar załączników lub maksymalną liczbę synchronizowanych rekordów. Możliwe jest również skonfigurowanie połączenia z rozwiązaniami zewnętrznymi, jak Exchange, SharePoint, Google lub DropBox.

Dostosowanie aplikacji

Resco Mobile CRM udostępnia narzędzia do zmiany aplikacji bez potrzeby programowania. Można dodać inne pola i encje (w tym niestandardowe), zmieniać wygląd, wyświetlać specyficzne rekordy na mapie i wiele więcej.
Więcej informacji o tym, jak skorzystać z prostego w obsłudze narzędzia do konfiguracji Woodford znajdziesz TUTAJ.

Audyt mobilny

Umożliwia określenie, gdzie i przez kogo została wykonana dana aktywność lub ile czasu spędzają użytkownicy u poszczególnych klientów. Następnie zgromadzone dane można wykorzystać np. do tego, aby ocenić, które procesy nie działają zgodnie z pierwotnymi oczekiwaniami. Dane po odpowiednim skonfigurowaniu CRM zbierają się w pełni automatycznie.

Chcesz dowiedzieć się więcej o potencjale Resco Mobile Sales?

Skontaktuj się z nami pod adresem e-mail sales@arpideas.pl lub zadzwoń do nas +48616242498. Chętnie podzielimy się naszą wiedzą oraz doświadczeniem, a w razie potrzeby wdrożymy lub dostosujemy mobilny CRM Resco.

Udostępnij wpis

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Paweł Skała-Piękoś

Paweł Skała-Piękoś

Pasjonat nowoczesnych technologii oraz szeroko pojętej komunikacji. W zespole ARP Ideas odpowiedzialny za marketing.