Artykuły

Home / Artykuły / Poznaj najciekawsze rozwiązania firmy Resco

Poznaj najciekawsze rozwiązania firmy Resco

W tym roku dołączyliśmy do grona partnerów firmy Resco, której rozwiązania są wykorzystywane w małych i średnich firmach oraz międzynarodowych korporacjach na całym świecie. Produkty Resco w łatwy sposób łączą się bezpośrednio z systemami CRM oraz ERP innych producentów w tym Microsoft Dynamics 365, co umożliwia szerokie spektrum działań na bazie danych firmy.

Technologie Resco najlepiej sprawdzają się we wspieraniu pracy zespołów sprzedażowych oraz pracowników, którzy wykonują swoje obowiązki w terenie. Rekomendujemy je przede wszystkim firmom, dla których duże znaczenie ma łatwość obsługi aplikacji, przejrzystość i bieżący dostęp do danych. Poniżej omawiamy produkty Resco cieszące się największą popularnością.

Rozwiązania Resco

Resco Mobile CRM – flagowy produkt firmy, innowacyjne i wszechstronne rozwiązanie przeznaczone dla urządzeń mobilnych, które umożliwia pracę zarówno w warunkach online, jak i offline. Zapewnia całodobowy dostęp do danych z systemu CRM z dowolnego miejsca na świecie.

Skonfigurowanie ze smartfonem lub tabletem zapewnia dodatkowe funkcje, takie jak wykonywanie połączeń telefonicznych, przesyłanie zdjęć, podpisów, tworzenie raportów offline, planowanie trasy, zarządzanie dokumentami, skanowanie kodów kreskowych oraz wiele innych.

Resco Cloud – integracja z tym rozwiązaniem daje wygodny dostęp do danych, przeglądania, tworzenia, usuwania oraz ich modyfikowania. Możliwe jest również utworzenie kont dla użytkowników zewnętrznych np. klientów, podwykonawców, wolontariuszy.

Resco Inspections – prosta w obsłudze aplikacja do organizowania oraz kontrolowania efektów pracy w terenie. Umożliwia gromadzenie danych, szybkie raportowanie, efektywną współpracę pomiędzy członkami zespołu oraz śledzenie postępów i lokalizacji poszczególnych pracowników.

Resco Mobile Sales – mobilna aplikacja CRM, która przechowuje dane ważne dla przedstawicieli handlowych i umożliwia do nich dostęp z poziomu wygodnej aplikacji. Resco Mobile Sales obejmuje zarządzanie potencjalnymi klientami, zarządzanie aktywnością użytkownika oraz integrację z pocztą e-mail.

Dzięki Resco Mobiles Sales użytkownicy zyskują pełną kontrolę nad całym procesem sprzedaży uwzględniając: dane osobowe, kontakty, spotkania, zadania, leady, szanse sprzedaży, oferty, zamówienia, faktury i nie tylko.

Resco Field Service – jest to aplikacja przeznaczona dla użytkowników, którzy spędzają dużo czasu poza biurem – odwiedzając klientów, przeprowadzając kontrole w terenie, zbierając dane, serwisując urządzenia itp. Jest to potężne rozwiązanie obsługujące oprócz typowych usług terenowych, również mobilną sprzedaż, czy przeprowadzanie przeglądów.

Aplikacja zachowuje swoją pełną funkcjonalność w trybie offline, posiada setki zaawansowanych funkcji, rozbudowanych opcji konfiguracji, funkcje są regularnie aktualizowane i poszerzane, uzupełnione o wysokiej klasy infrastrukturę oraz niezawodne wsparcie.

Resco Routes – rozwiązanie, które umożliwia firmom płynne zarządzanie pracownikami terenowymi, dzięki możliwości szybkiego planowania, harmonogramowania oraz śledzenia zasobów na żywo. Oprócz tego, umożliwia również pracownikom terenowym łatwy dostęp do przydzielonych im zadań oraz informacji dotyczących pracy.

Rozwiązania szyte na miarę potrzeb

Aplikacje Resco są zaprojektowane w taki sposób, aby można było łatwo poszerzać ich zakres funkcjonalności. Dlatego, jeżeli w swojej domyślnej wersji nie spełniają one wszystkich potrzeb Twojej firmy, my jako certyfikowany partner Resco zmodyfikujemy je tak, aby im odpowiadały.

Napisz do nas sales@arpideas.pl lub zadzwoń +48 61 624 24 98, aby dowiedzieć się więcej.

Udostępnij wpis

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Paweł Skała-Piękoś

Paweł Skała-Piękoś

Pasjonat nowoczesnych technologii oraz szeroko pojętej komunikacji. W zespole ARP Ideas odpowiedzialny za marketing.