Artykuły

Home / Artykuły / Microsoft Dynamics 365 Customer Service, skorzystaj za darmo z 6-miesięcznej licencji

Microsoft Dynamics 365 Customer Service, skorzystaj za darmo z 6-miesięcznej licencji

Microsoft stale przygląda się sytuacji związanej z COVID-19 i  stara się na bieżąco odnosić do kolejnych problemów, które wynikają z obecnego kryzysu. Zapewnia wsparcie m.in. dla rządów, opieki zdrowotnej, organizacji non-profit, szkół oraz uniwersytetów. Jednak nie są to jedyne obszary, które zmagają się z obciążeniami i trudnościami.

Kryzys dotyka również w poważny sposób sektor prywatny. Dlatego w Redmond podjęto decyzję, żeby udostępnić przez 6 miesięcy za darmo licencję Dynamics 365 Customer Service. Celem jest odciążenie contact center odpowiedzialnych za pierwszy kontakt i obsługę klientów, które w dużej mierze przejęły dodatkowe obowiązki, które wcześniej rozkładały się na inne działy.

Wdrożenie nowoczesnego oprogramowania umożliwia połączenie ze sobą sprawnego kontaktu z klientami oraz zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa dla pracowników.

Jakie są możliwości Dynamics 365 Customer Service?

Wielokanałowość

Kontaktuj się ze swoimi klientami za pomocą komunikatorów online oraz telefonicznie – dostosowując styl i treść komunikacji do poszczególnych kanałów oraz indywidualnych preferencji klientów.

Praca zdalna

Szczególnie w dobie COVID-19 praca zdalna stanowi rozwiązanie wielu problemów. Możliwość obsługi klienta z dowolnego miejsca z poziomu komputera stacjonarnego, laptopa, czy urządzeń mobilnych w ramach spójnego środowiska oznacza utrzymanie wysokiej jakości, również w przypadku pracy z domu.

Baza wiedzy

Zapewnij swoim pracownikom oraz klientom spójną bazę wiedzy, która zagwarantuje najwyższą jakość obsługi klienta oraz umożliwi klientom samodzielne odnajdowanie odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Analiza danych

Zbieranie informacji, możliwość ich analizy oraz tworzenie zróżnicowanych scenariuszów prognoz w oparciu o dostarczone dane to dodatkowy atut, który pozwala lepiej zaplanować działania, nałożyć korektę na dotychczasową strategię oraz dostrzec jej mocne i słabe strony.

Szablony

Chcąc ułatwić i zwiększyć jakość pracy osób odpowiedzialnych za obsługę klienta w ramach Dynamics 365 Customer Service udostępniono możliwość tworzenia i korzystania z szablonów wiadomości e-mail oraz sugerowanych odpowiedzi na dany rodzaj problemu. Pozwala to uniknąć sytuacji, w których za każdym razem istnieje potrzeba tworzenia tworzenie odpowiedzi na podobne zgłoszenia od początku.

W jaki sposób skorzystać z darmowej licencji?

Kliknij TUTAJ i skontaktuj się z nami, a my przeprowadzimy Cię krok po kroku przez cały proces.

Udostępnij wpis

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Paweł Skała-Piękoś

Paweł Skała-Piękoś

Pasjonat nowoczesnych technologii oraz szeroko pojętej komunikacji. W zespole ARP Ideas odpowiedzialny za marketing.