Wciśnij enter żeby wyszukać

Wciśnij enter żeby wyszukać

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij X
 

Aktualności

Piszemy o ważnych dla nas informacjach: dotyczących Twojej firmy, czyli naszego Partnera,
nowościach w stosowanych przez nas technologiach i o samym zespole ARP Ideas.

Start O nas Aktualności Kompleksowe zarządzanie serwisem – nowość CRM 2013 Service Pack 1

ARP Ideas Sp. z o.o.

ul. Św. Marcin 29/8
61-806 Poznań
NIP: 777-315-94-10
REGON: 301416437

Kompleksowe zarządzanie serwisem – nowość CRM 2013 Service Pack 1

14.11.14r

Moduł serwisowy w Microsoft Dynamics CRM umożliwia rejestrację zgłoszeń z różnych źródeł: jako email, przez formularz na stronie lub telefonicznie. Informacja o zgłoszeniu może być zaplanowana w kalendarzu serwisowym i przekazana e-mailem lub pocztą do serwisanta. Następnie proces może być zrealizowany także bez dostępu do Internetu i zapisany automatycznie na serwerze, kiedy serwisant wróci do biura.

Na grafice widać obsługę zdarzeń serwisowych z podziałem na typy spraw i planowanie wykonania usługi. Rejestracja wykonania zleceń a opcjonalnie także kontrola jakości wykonania zlecenia.

Proces obejmuje konfigurację kontraktów serwisowych, w których konfigurowana są min. warunki serwisu takie jak:
  • Koszty dojazdu
  • Koszty pracy
  • Terminy naprawy
  • Obowiązujące cenniki części zamiennych
W najnowszej wersji Service Pack 1 ukazały się następujące nowości:
  1. Hierarchie spraw
    1. Możliwość tworzenia hierarchii spraw, wskazywanie sprawy nadrzędnej i spraw podrzędnych w ramach danego klienta jak i organizacji.
    2. Scalanie spraw – możliwość scalania więcej niż 2 spraw wraz z przepisaniem do sprawy docelowej wszystkich działań, kontaktów i innych ważnych informacji
  2. Automatyzacja w procesie tworzenia i przypisywania spraw
    1. Możliwość tworzenia zasad dla automatycznego tworzenia spraw z wiadomości e-mail na podobieństwo zasad w Microsoft Outlook
    2. Możliwość automatycznego przypisywania nowych spraw do prywatnych lub publicznych kolejek.
    3. Mechanizmy pozwalające utworzyć nowy kontakt przy nowej sprawie
    4. Możliwość konfigurowania automatycznych odpowiedzi e-mail do klientów na podstawie szablonów wiadomości e-mail
  3. Uprawnienia
    1. Funkcjonalność pozwalająca na definiowanie uprawnień serwisu dla danego klienta
    2. Uprawnienia mogą polegać na wskazaniu ilości spraw lub godzin poświęconych na sprawy danego klienta
    3. Możliwość wskazywania maksymalnej ilości godzin bądź spraw dla danego pochodzenia sprawy. Pochodzeniem może być: telefon, wiadomość e-mail, Facebook, Twitter, inne.
    4. Uprawnienia dają szybki wgląd w ilość spraw danego pochodzenia jakie zostały zarejestrowane i jaki wolumen pozostał do wykorzystania
    5. Możliwość tworzenia szablonów uprawnień serwisu – pozwala to na korzystanie z istniejących metod zarządzania serwisem w danej organizacji
    6. Możliwość powiązywania uprawnień z konkretnymi produktami i kontaktami
  4. Umowy dotyczące poziomu usług (SLA)
    1. Mechanizm pozwalający monitorować zgłoszone sprawy i eskalowanie ich w ramach ustalonych terminów
    2. Automatyczne wykonywanie działań w przypadku zbliżania się lub przekroczenia terminu, działaniem może być automatyczne powiadomienie e-mail
    3. Możliwość definiowania godzin pracy zespołu serwisowego wraz ze wskazaniem dni wolnych
    4. Możliwość użycia czasomierza który wskazuje pozostały czas do docelowego terminu rozwiązania sprawy. Czasomierz może być umieszczany w dowolnym miejscu na formie sprawy.
W przypadku zainteresowania prezentacją rozwiązania zapraszam do kontaktu.

Najlepszą rekomendacją są zadowoleni Partnerzy

Dostarczamy Twojej firmie dopasowane rozwiązania IT, które tworzymy wspólnie z Microsoft. Potwierdzeniem najwyższej jakości naszych usług jest lista wybranych Partnerów z którymi aktualnie współpracujemy lub zakończyliśmy projekty IT. Dziękujemy za zaufanie!

Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Zobacz jak im pomogliśmy

Copyright © ARP Ideas Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Wykonanie Supremo.pl. Powered by Kentico CMS for ASP.NET