Wciśnij enter żeby wyszukać

Wciśnij enter żeby wyszukać

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij X
 

Aktualności

Piszemy o ważnych dla nas informacjach: dotyczących Twojej firmy, czyli naszego Partnera,
nowościach w stosowanych przez nas technologiach i o samym zespole ARP Ideas.

Start O nas Aktualności System telefoniczny 3CX dla Dynamics CRM

ARP Ideas Sp. z o.o.

ul. Św. Marcin 29/8
61-806 Poznań
NIP: 777-315-94-10
REGON: 301416437

System telefoniczny 3CX dla Dynamics CRM

27.05.15r

Microsoft Dynamics CRM świetnie sprawdza się, jako produkt dopasowany do potrzeb klienta. Wszelkie narzędzia dostępne w tym rozbudowanym produkcie pozwalają, nawet bez wiedzy programisty, na zaawansowaną konfigurację praktycznie każdego widoku dla handlowca, serwisanta, kierownika sprzedaży i innych osób naszej firmowej organizacji. Dzięki temu każdy zespół w przedsiębiorstwie posiada indywidualne możliwości, funkcjonalności, które wpływają pozytywnie na efektywność jego pracy.

Efektywność to słowo klucz przy wyborze systemu dla naszego Call Center. Telemarketerzy, handlowcy, którzy muszą wyrobić swój „dzienny target” nie mogą być ograniczani przez system, dlatego integracja i automatyzacja procesów jest kluczowa.
Nie mamy dużego wyboru spoglądając na profesjonalne rozwiązania dostępne na rynku, spełniające tego typu wymagania. Zaawansowane, zintegrowane systemy CRM i ERP, które jednocześnie muszą być nastawione na masowe obdzwanianie klientów to obecnie duże wyzwanie dla dostawców IT.
Spełniający swoje zadanie i jednocześnie sprawdzony produkt to z pewnością Microsoft Dynamics CRM. Z jednej strony może dostarczyć zautomatyzowane procesy, które najczęściej są kontynuacją z innych systemów np. ERP natomiast 3CX kontroluje i odpowiada za wykonywanie telefonów, dzięki czemu całość pozyskanych informacji znajduje się w jednym miejscu, czyli w CRM.
Wyobraźmy sobie firmę, w której handlowiec ma do wykonania 50-100 telefonów dziennie. Każda dodatkowa czynność związana z obdzwanianiem to dodatkowe kilkadziesiąt sekund, która w połączeniu z odnotowaniem kontaktu w CRM daje nam często nawet 1,5 godziny zaoszczędzonego czasu! Oczywiście  do tej podstawowej korzyści można dodać także wygodę wypływającą na motywację naszego pracownika.
Jak wygląda cały proces?
  1. Szukamy klienta:
szukanie-dynamics-2015-1.jpg

Wybieramy kontakt i po wejściu na kartę kontaktu klikamy „…”, wybieramy rozszerzenie 3CX i odpowiedni numer telefonu pod, który chcemy dzwonić.



Dzwonimy.  Ukazuje nam się dodatkowe okno aplikacji 3CX.
 


I zapisujemy historię rozmowy.


Jak widzimy cały proces jest bardzo prosty i intuicyjny, ale przede wszystkim krótki i zautomatyzowany.
Procesy zachodzące w CRM możemy przedstawić w następujący sposób:


Jak widzimy w Microsoft Dynamics CRM, 3CX może obejmować swoją funkcjonalnością etap od pozyskiwania potencjalnych klientów, aż do bieżącej obsługi klienta.

Poszczególne funkcjonalności dostępne w 3CX to m.in:
  • Połączenia wychodzące, przychodzące, historia kontaktu
  • Połączenia przychodzące:
    • Pop-up – połączenie przychodzące wywołuje kartę klienta w Dynamics CRM
  • Klient jest identyfikowany po CallerID
  • Połączenia wychodzące:
    • Click-To-Call dla wszystkich numerów telefonicznych
  • Historia kontaktu: wszystkie rozmowy odnotowane są w sekcji Activities – użytkownicy śledzą wszystkie połączenia przychodzące, wychodzące i nieodebrane od klientów.
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Najlepszą rekomendacją są zadowoleni Partnerzy

Dostarczamy Twojej firmie dopasowane rozwiązania IT, które tworzymy wspólnie z Microsoft. Potwierdzeniem najwyższej jakości naszych usług jest lista wybranych Partnerów z którymi aktualnie współpracujemy lub zakończyliśmy projekty IT. Dziękujemy za zaufanie!

Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Zobacz jak im pomogliśmy

Copyright © ARP Ideas Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Wykonanie Supremo.pl. Powered by Kentico CMS for ASP.NET