Wciśnij enter żeby wyszukać

Wciśnij enter żeby wyszukać

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij X
 

Aktualności

Piszemy o ważnych dla nas informacjach: dotyczących Twojej firmy, czyli naszego Partnera,
nowościach w stosowanych przez nas technologiach i o samym zespole ARP Ideas.

Start O nas Aktualności Integracja Dynamics CRM i Allegro

ARP Ideas Sp. z o.o.

ul. Św. Marcin 29/8
61-806 Poznań
NIP: 777-315-94-10
REGON: 301416437

Integracja Dynamics CRM i Allegro

28.11.14r

Sprzedaż masowa produktów przez rozwiązania typu Allegro to nieodłączna część biznesu nowoczesnej hurtowni, firmy handlowej czy produkcyjnej. Allegro zaistniało w świadomości polskich klientów także, jako stały element zakupów, porównywarki cenowej, czy też świetne źródło wyceny produktów.

Przy bardzo dużym przepływie informacji o produkcie (zwłaszcza w przypadku ich dużej ilości) trzeba wziąć pod uwagę możliwość integracji rozwiązania z programem do obsługi sprzedaży. Jest to oczywiste i już w programach, które są dedykowane dla małych i średnich firm znajdujemy opcje integracji w postaci zamówień i rezerwacji na magazynie. Posiadając jednak tylko możliwość importu danych do swojego systemu odcinamy się od źródła informacji, które mogą generować spore ilości nowych szans sprzedaży.

Microsoft Dynamics CRM i Allegro.

Informacje o kliencie pochodzą często z wielu źródeł. Rozmowy telefoniczne, maile, spotkania itp. Problem pojawia się, gdy dane o transakcjach z klientami zostają w innym systemie np. programie sprzedażowym np. ERP CDN XL, esklep lub to co nas interesuje czyli Allegro. Wiele operacji handlowych zostaje w innym systemie, co powoduje ograniczony dostęp do informacji dla naszych handlowców. Jak wiemy im większa wiedza o kliencie tym lepiej jesteśmy w stanie dostosować się naszą ofertą pod jego wymagania. Z pomocą przychodzą rozwiązania ARP Ideas. Dzięki gotowym rozszerzeniom, które powstały w trakcie naszych licznych wdrożeń jesteśmy w stanie integrować się z każdym systemem na rynku.

Allegro to kolejne naturalne środowisko, z którego możemy także pozyskać wiele potrzebnych elementów. Z pomocą przychodzą gotowe rozwiązania takie jak Allegro WebAPI. To usługa sieciowa opierająca swoje działanie na protokole SOAP, wykorzystująca język XML jako format tworzenia komunikatów oraz protokół RPC do ich przenoszenia pomiędzy klientem (aplikacją w tym przypadku Dynamics CRM), a serwerem WebAPI. Usługa jest w pełni zgodna z obecnie obowiązującymi standardami SOAP. Takie rozwiązanie powoduje, że możemy nie logując się bezpośrednio do Allegro z pozycji Dynamics CRM m.in:

•Zarządzać aukcjami
•Zarządzać szablonami
•Sprzedawać na allegro
•Uzyskiwać statystyki np. klientów o największej ilości zakupów
•Filtrować dane
•Kontynuować obsługę sprzedaży i logistykę
•Zarządzać produktami

Chcesz poznać szczegóły? Zapraszam do kontaktu.

Najlepszą rekomendacją są zadowoleni Partnerzy

Dostarczamy Twojej firmie dopasowane rozwiązania IT, które tworzymy wspólnie z Microsoft. Potwierdzeniem najwyższej jakości naszych usług jest lista wybranych Partnerów z którymi aktualnie współpracujemy lub zakończyliśmy projekty IT. Dziękujemy za zaufanie!

Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Zobacz jak im pomogliśmy

Copyright © ARP Ideas Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Wykonanie Supremo.pl. Powered by Kentico CMS for ASP.NET