Wciśnij enter żeby wyszukać

Wciśnij enter żeby wyszukać

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij X
 

Aktualności

Piszemy o ważnych dla nas informacjach: dotyczących Twojej firmy, czyli naszego Partnera,
nowościach w stosowanych przez nas technologiach i o samym zespole ARP Ideas.

Start O nas Aktualności Handlowiec nie chce pracować na CRM'ie? Zaproponuj mu dodatek do Outlook'a!

ARP Ideas Sp. z o.o.

ul. Św. Marcin 29/8
61-806 Poznań
NIP: 777-315-94-10
REGON: 301416437

Handlowiec nie chce pracować na CRM'ie? Zaproponuj mu dodatek do Outlook'a!

20.08.14r

Podstawowe narzędzia handlowca, jakie wykorzystuje w pracy to najczęściej telefon oraz laptop. Jeśli skupimy się bardziej szczegółowo na aspektach związanych z samymi aplikacjami to możemy wymienić: outlook, word, excel.

W bardziej rozwiniętych organizacyjnie firmach znajdziemy oczywiście systemy typu CRM. Jednak jak wiemy każdy dodatkowy system może powodować rozdrażnienie naszego pracownika ze względu zmianę pewnych schematów, do których przyzwyczaił się przez lata pracy. Nagle próbujemy zmienić jego dotychczasowy styl i przyzwyczajenia. Jest to częsty problem, z którym spotykają się kierownicy działu sprzedaży. Dodatkowe odnotowanie kontaktów, załączanie notatek ze spotkania, czy innych informacji w CRM może być obciążeniem. Jednak pamiętajmy, jakie to niesie za sobą korzyści. Informacje o kontrahencie zostają w firmie (nie odchodzą z pracownikiem), posiadamy możliwość szczegółowej analizy pracy handlowców, narzędzie do lepszej organizacji pracy, możliwość planowanie sprzedaży i wiele więcej.

Sprzedaż jest sztuką, a każdy artysta potrzebuje warsztatu. Microsoft Dynamics CRM to doskonałe stanowisko pracy. Dlaczego? Dodatek outlookowy, któremu się przyjrzymy powoduje, że handlowiec bardzo chętnie zacznie pracować na CRM. Można w skrócie napisać, że zwiększymy mu funkcjonalność w samym outlook’u! Z jakimi dodatkami mamy do czynienia?
  1. TRACK – możliwość przypisania maila do odpowiedniej osoby, która znajduje się już na liście klientów w CRM.


Dzięki temu możemy całą korespondencję mailową podłączyć pod jedno konto. Co za tym idzie – każdy kolejny mail od klienta będzie wędrował na jego konto w  CRM. Jeśli zdarzy się, że kilku handlowców obsługuje jednego kontrahenta to zmniejsza to ryzyko wysyłki powielonych lub niezgodnych informacji. Po kliknięciu na TRACK widzimy wtedy na każdy kolejnym mailu informacje/nazwę klienta z CRM’a.


 
  1. Funkcjonalność Dynamics CRM’a.
 












Outlook pozwala na pełny dostęp do danych CRM’a. Po instalacji dodatku outlookowego po lewej stronie ekranu ukaże się znane wszystkim menu Dynamics CRM. Możemy na nim działać w taki sam sposób jak na pełnoprawny CRM’ie.
 
 
 
 


3. Kolejnym ciekawym rozwiązaniem jest synchronizacja kalendarzy.
Każde dodane zadanie, rozmowa telefoniczna pokazuje się w outlooku i jest synchronizowana z jego kalendarzem. Poniżej okno zadań do wykonania w CRM’ie – widok Outlook.





 

Najlepszą rekomendacją są zadowoleni Partnerzy

Dostarczamy Twojej firmie dopasowane rozwiązania IT, które tworzymy wspólnie z Microsoft. Potwierdzeniem najwyższej jakości naszych usług jest lista wybranych Partnerów z którymi aktualnie współpracujemy lub zakończyliśmy projekty IT. Dziękujemy za zaufanie!

Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Zobacz jak im pomogliśmy

Copyright © ARP Ideas Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Wykonanie Supremo.pl. Powered by Kentico CMS for ASP.NET