Wciśnij enter żeby wyszukać

Wciśnij enter żeby wyszukać

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij X
 

Aktualności

Piszemy o ważnych dla nas informacjach: dotyczących Twojej firmy, czyli naszego Partnera,
nowościach w stosowanych przez nas technologiach i o samym zespole ARP Ideas.

Start O nas Aktualności CRM dla kancelarii prawnej

ARP Ideas Sp. z o.o.

ul. Św. Marcin 29/8
61-806 Poznań
NIP: 777-315-94-10
REGON: 301416437

CRM dla kancelarii prawnej

06.03.15r

System klasy CRM dla kancelarii prawnej wydaje się czymś naturalnym. Dlaczego? Czas poświęcony na obsługę klienta, dokumenty, którymi prawnicy zajmują się na co dzień, kalendarz spotkań, sposób rozliczania klientów, to wszystko co prawnik robi w ramach prowadzenia najróżniejszych spraw, wpisuje się w elastyczność rozwiązania Microsoft Dynamics CRM. Dlaczego taka ogromna ilość informacji, jaka przepływa przez kancelarię często nie jest wykorzystana w stu procentach?

Powodów jest wiele. Nie wyobrażamy sobie zmiany naszych przyzwyczajeń, bo wydaje się, że to jest najlepsze, sprawdzone przez nas postępowanie. Warto jednak zaznaczyć, że strumień danych jaki przez nas "przepływa" najlepiej zautomatyzować ze względu na złożoność oraz różnorodność spraw. Przyjrzyjmy się bliżej Dynamics CRM.

Ważna dla zarządcy kancelarii jest  możliwość przypisania pracy do konkretnego opiekuna. Wszelkie ewidencjonowane kontakty, zebrana dokumentacja, odpowiednia koordynacja działań i końcowo ewidencja należności może dziać się niejako z automatu. Pomagają w tym zamodelowane procesy oraz powiadomienia przesyłane bezpośrednio na maila.

Nie wszystkie systemy klasy CRM pozwalają na dowolną możliwość przypisania uprawnień. W Dynamics CRM tego typu funkcjonalność jest bardzo rozwinięta i naturalna. Możemy przypisać każdemu pracownikowi inne widoki, klientów, czy funkcjonalność. Użytkownik pracując na systemie „uszytym na miarę” dużo lepiej rozdysponuje swój czas, co naturalnie powoduje lepszą efektywność pracowników. System IT nie będzie go spowalniał, ale zwiększy jego wydajność.

Nowe funkcjonalności, jakie posiada najnowsza wersja Dynamics CRM czyli wersja 2015, także idealnie wpisują się w pracę kancelarii prawnej. Każda szukana fraza jest ukazana w konkretnym module w przejrzystym widoku.

crm-prawnik-2.jpg

Dla każdej kancelarii ważny jest cel oraz zasoby do rozdysponowania. Wszelkie raporty, które możemy generować z systemu są dostępne w wielu formatach. Dokładna analiza danych pozwoli nam zaplanować przyszłość i przygotować się do zmian prawnych.

crm-prawnik-3-png.jpg

Zachęcamy do indywidualnej prezentacji naszych rozwiązań. Zaprezentujemy najnowsze rozwiązania, które dedykowane są dla Twojej kancelarii prawnej.

Zapraszamy do kontaktu: biuro@arpideas.pl, tel. 61 624 27 52
 

Najlepszą rekomendacją są zadowoleni Partnerzy

Dostarczamy Twojej firmie dopasowane rozwiązania IT, które tworzymy wspólnie z Microsoft. Potwierdzeniem najwyższej jakości naszych usług jest lista wybranych Partnerów z którymi aktualnie współpracujemy lub zakończyliśmy projekty IT. Dziękujemy za zaufanie!

Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Zobacz jak im pomogliśmy

Copyright © ARP Ideas Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Wykonanie Supremo.pl. Powered by Kentico CMS for ASP.NET