Wciśnij enter żeby wyszukać

Wciśnij enter żeby wyszukać

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij X
 

Aktualności

Piszemy o ważnych dla nas informacjach: dotyczących Twojej firmy, czyli naszego Partnera,
nowościach w stosowanych przez nas technologiach i o samym zespole ARP Ideas.

Start O nas Aktualności CRM dla firm IT czyli IT_RM

ARP Ideas Sp. z o.o.

ul. Św. Marcin 29/8
61-806 Poznań
NIP: 777-315-94-10
REGON: 301416437

CRM dla firm IT czyli IT_RM

09.12.13r

Skuteczna sprzedaż oprogramowania wymaga budowania długotrwałych relacji z klientem. W trakcie współpracy sprzedawane są rozmaite produkty i usługi. Na jakość kompleksowej obsługi klienta składają się skuteczne wdrożenie, sprzedaż aktualizacji oraz realizacja zleceń serwisowych.








Wsparcie sprzedaży oprogramowania

lejek.jpgDostarczanie wysokiej jakości dedykowanych systemów informatycznych jest bardzo trudne i wymaga specjalistycznej wiedzy dostępnej w całej organizacji. Dostarczony przez ARP pakiet zawiera narzędzia wspierające ten proces we wszystkich aspektach. Co bardzo istotne oprócz sprzedaży integrujemy w CRM także obsługę serwisową pozwalając doskonalić oferowane produkty, podnosić wartość klientów i zdobywać nowe rynki.

Sprzedaż licencji

zadania.jpgSystem pozwala na zbudowanie hierarchicznej struktury licencyjnej produktów: Grupy oprogramowania, licencje i moduły. Jednym z elementów jest kontrola stanu posiadania i dostęp do informacji na temat posiadanych przez klienta wersji produktów.
 
Mechanizmy aktualizacji stanu posiadania wspierają zarządzanie liczbą użytkowników i subskrypcji. Proces sprzedaży licencji wykorzystuje dostępne w CRM szanse sprzedaży, oferty i zamówienia. Pozwala też na rejestrowanie faktur.

Obsługa serwisu

System wspiera sprzedaż i obsługę serwisową oprogramowania. W zakres wchodzi sprzedaż pakietów serwisowych i ich rozliczanie. Jednym z elementów wspierającym firmę w tym zakresie jest zewnętrzny portal zintegrowany z CRM.

panel-klienta.jpg





Rozliczanie wizyt serwisowych i wsparcia online

rozliczaniewizyt.jpgSprzedane pakiety serwisowe są podstawą rozliczani z klientem. System przygotowuje informacje dla konsultantów i pozwala im zarejestrować czas pracy i rozliczyć delegacje. Dostęp do wykonanych wcześniej usług pozwala poprawić jakość usług.

Proces przygotowania oferty

Przygotowanie oferty na oprogramowanie wymaga zaangażowania wielu osób i urasta wielu wypadkach do rangi projektu. Aby sprawnie zarządzać dokumentami, których przygotowanie jest niezbędne do złożenia oferty w rozwiązaniu ITRM CRM wsparty jest witrynami SharePoint. Przygotowane rozwiązanie pozwala wykorzystać predefiniowane modele w zależności od wymagań klienta. SharePoint służy do przygotowania harmonogramu przygotowania oferty i pozwala dotrzymać terminów ich złożenia.

logoarpideas.jpg + bwhite-logocrmdynamics.jpg + blackwhite-logo-sharepoint.jpg


Najlepszą rekomendacją są zadowoleni Partnerzy

Dostarczamy Twojej firmie dopasowane rozwiązania IT, które tworzymy wspólnie z Microsoft. Potwierdzeniem najwyższej jakości naszych usług jest lista wybranych Partnerów z którymi aktualnie współpracujemy lub zakończyliśmy projekty IT. Dziękujemy za zaufanie!

Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Zobacz jak im pomogliśmy

Copyright © ARP Ideas Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Wykonanie Supremo.pl. Powered by Kentico CMS for ASP.NET