Wciśnij enter żeby wyszukać

Wciśnij enter żeby wyszukać

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij X
 

Aktualności

Piszemy o ważnych dla nas informacjach: dotyczących Twojej firmy, czyli naszego Partnera,
nowościach w stosowanych przez nas technologiach i o samym zespole ARP Ideas.

Start O nas Aktualności CRM dla branży spożywczej.

ARP Ideas Sp. z o.o.

ul. Św. Marcin 29/8
61-806 Poznań
NIP: 777-315-94-10
REGON: 301416437

CRM dla branży spożywczej.

25.07.14r

Każda branża wymaga od CRM’a innej funkcjonalności. Większość dostępnych na rynku systemów charakteryzuje się stałymi elementami, które częściowo ograniczają potencjał naszej pracy. Dobry CRM musi umieć dostosować się do użytkownika.

Każda branża wymaga od CRM’a innej funkcjonalności. Większość dostępnych na rynku systemów charakteryzuje się stałymi elementami, które częściowo ograniczają potencjał naszej pracy. Dobry CRM musi umieć dostosować się do użytkownika. Nigdy na odwrót! Oczywiście, od działu handlowego wymaga się pewnych zmian. Handlowcy, jeśli wcześniej nie odnotowali kontaktów z klientami, teraz muszą to robić, aby zwiększyć wartość informacji gromadzonych przez firmę. Taki potężny zasób wiedzy powoduje, że nasze działania mogą być lepiej zaplanowane jednocześnie zmniejszając ryzyko inwestycji. Dodatkowo warto wspomnieć o tym, że rotacja pracowników działu handlowego może być dzięki temu dużo mniej bolesna dla firmy.

Obecnie ARP Ideas pozyskało kolejne dwie firmy, w których obecnie prowadzi wdrożenia produktu Microsoft Dynamics CRM. Są to odpowiednio: Good Food oraz firma Best Foods – zbieżność nazw przypadkowa ;)
Firmy te wymagały od naszego zespołu integracji oraz indywidualnych rozwiązań. Co ciekawe w jednym i drugim przypadku integrujemy się w pełni z systemami ERP takimi jak ERP Comarch oraz SAP. Rozwiązanie dodatkowo zostanie wyposażone w obsługę klienta outlookowego, dzięki czemu pracownicy dalej mogą pracować na narzędziach, które bardzo dobrze znają, wzbogacone o przydatne opcje tj. śledzenie maili w systemie CRM, połączenie kalendarzy, czy też dostęp do pełnej funkcjonalności CRM’a z okna Outlook’a.

Microsoft’owe rozwiązanie na tym polu nie ma praktycznie konkurencji. Jeśli dodamy wcześniej wspomniane konfigurowalne, dowolne widoki systemu, narzędzie to zaczyna przypominać rozwiązanie pisane na zamówienie. Co ciekawe, takie funkcje są dostępne w standardzie, co też powoduje skrócenie czasu wdrożenia.

W branży spożywczej handlowcy często kontaktują się telefonicznie ze swoim klientami, dlatego ważne jest, aby smartphone był w stanie rozpoznać numery telefonów i odpowiednio przyporządkować do danego kontaktu w systemie CRM. "Mobilność" to hasło, które przyświeca kolejnym działaniom Microsoftu. Najnowsza wersja Microsoft Dynamics CRM 2013 jest w pełni responsywna i dostosowana do urządzeń dotykowych typu tablet, smartphone itp. Nowy wygląd spełnia rolę nie tylko estetyczną, ale także funkcjonalną. Wiele nowych opcji społecznościowych czerpie to, co najlepsze z trendów marketingu i wykorzystują je w biznesie.
Śledzenie poczynań poszczególnych handlowców może wpływać motywująco do zwiększenia ilości działań handlowych. Tworząc taką infrastrukturę zakładamy, że firma nie składa się z indywidualnych jednostek, ale działa jak zespół. Jak wiemy siła synergii jest ogromna!

Kolejnym ważnym tematem, który w branży spożywczej jest obsługa reklamacji. Reklamacje w biznesie trzeba traktować także, jako potencjał. Skąd, jak nie z analizy takich zgłoszeń możemy się dowiedzieć, gdzie wdrażać poprawki, co zrobić, aby nasz produkt był jeszcze lepszy. Analiza każdego przypadku umożliwi wdrażanie lepszych procedur, czy to produkcyjnych czy obsługowych. Takie informacje mogą posłużyć przedsiębiorcy do wdrożenia jeszcze lepszego, nowego produktu. Tutaj system CRM, może przejąć funkcjonalność systemów przeznaczonych do prowadzenia projektów gdzie potrzebne są informacje takie jak: czas, zespół osób pracujących nad produktem, cechy produktu i obieg dokumentów związanych z tym produktem.

Jak widzimy Microsoft Dynamics CRM ma w sobie ogromny potencjał. Wkrótce w case studies przedstawimy Państwu zakres i szczegóły tych wdrożeń.

Najlepszą rekomendacją są zadowoleni Partnerzy

Dostarczamy Twojej firmie dopasowane rozwiązania IT, które tworzymy wspólnie z Microsoft. Potwierdzeniem najwyższej jakości naszych usług jest lista wybranych Partnerów z którymi aktualnie współpracujemy lub zakończyliśmy projekty IT. Dziękujemy za zaufanie!

Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Logotypy zadowolonych klientów
Zobacz jak im pomogliśmy

Copyright © ARP Ideas Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Wykonanie Supremo.pl. Powered by Kentico CMS for ASP.NET